

Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszty wysyłki zwracanego produktu pokrywa kupujący.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu.
Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony ( np. listami przewozowymi, taśmą itp.).
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Aby otrzymać formularz odstąpienia od umowy prosimy o wiadomość e-mail na adres: support@koszulka2020.pl
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt adresata.
Wymiana produktów
Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszty wysyłki wymienianego produktu pokrywa kupujący.
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu. Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony ( np. listami przewozowymi, taśmą itp.).
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć wymiany produktu. Aby otrzymać formularz wymiany towaru prosimy o wiadomość e-mail na adres:support@koszulka2020.pl
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 3 dni roboczych zostanie złożone nowe zamówienie.
UWAGA!
Paczki przesyłane na inny adres niż podany przez pracownika sklepu w wiadomości e-mail nie będą uwzględniane za zwrot czy wymianę.